Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heb je een klacht over je fysiotherapeut? Blijf er niet mee rondlopen. Je klacht kenbaar maken, is beter voor jezelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

Wat kun je doen?

Praat eerst met je fysiotherapeut of neem contact op met de praktijk. Vind je het lastig om dit alleen te doen, neem dan gerust iemand mee. Als dit gesprek niet heeft geholpen, kun je een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren. Welke manier je kiest, hangt af van je klacht en wat je wilt bereiken. Een  klachtenfunctionaris kan je adviseren wat in jouw geval de beste stap is. Zo’n klachtenfunctionaris vind je via de Klachtenregeling Fysiotherapie (Klachtenregeling – de Fysiotherapeut).

Klachtenregeling Fysiotherapie

Via de Klachtenregeling Fysiotherapie krijg je van een onafhankelijke klachtenfunctionaris advies bij het indienen van je klacht bij de fysiotherapeut en hulp bij het formuleren van je klacht(en).

 

Meer informatie:  tel: 033 – 467 29 00 | e-mail: klachtenregeling@kngf.nl

Geschillencommissie Fysiotherapie

Ben je niet tevreden over de geboden oplossing of de manier waarop jouw fysiotherapeut de klacht heeft afgehandeld? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Fysiotherapie. Voor een oordeel van de geschillencommissie betaal je 50 euro griffierecht. Als je ook een schadevergoeding eist, betaal je 100 euro.

 

Kijk voor meer informatie op de website van defysiotherapeut.com of neem contact op via:  tel: 033 – 467 29 00 | e-mail: geschillencommissie@kngf.nl

Wilt u een afspraak maken? Meld u dan online aan.