Wandelchallenge 22 juni

Op 22 juni aanstaande organiseren we in samenwerking met Maatschap Goudeket Fysiotherapie voor de 4e keer de wandelchallenge.
Deze wandelchallenge is bedoeld voor mensen met een chronische aandoening.

Veel sportieve evenementen zijn gericht op mensen die niet in hun bewegen beperkt worden door hun gezondheid. Voor mensen met een chronische aandoening zijn deze evenementen vaak te inspannend en te belastend. Om deze mensen toch een uitdagende, gezellige en sportieve middag te bieden, organiseren wij de wandelchallenge. Dit jaar lopen ook leerlingen van groep 1 en 2 van Basisschool De Regenboog mee.

De challenge bestaat uit een route van 1,5 km door de Bloemerd, die men 1, 2 of 3x kan lopen. Dat betekent dus 1,5, 3 of 4,5 km. U heeft hiervoor max. een uur de tijd.

Indien u de afstand niet zelf kunt lopen, kunt u ook voortgeduwd worden in een (eigen) rolstoel door uw partner of begeleider.

Voor wie? Voor mensen met een chronische aandoening en hun partner (of andere begeleider) en alle andere enthousiastelingen.

Waar? De Bloemerd. Verzamelen bij EasyActive Felter, Bloemerd 1b Leiderdorp.

Hoe laat? 12.45 – 15.00 uur

Tussen 12.45 en 13.15 uur kunt u zich aanmelden bij de inschrijftafel.
Het inschrijfgeld bedraagt € 2,50 per persoon. U mag ook meer geven.
De volledige opbrengst wordt gedoneerd aan de G-teams in Leiderdorp.
U kunt zich ook van tevoren aanmelden via Praktijk voor fysiotherapie Ommedijk (info@fysiotherapieommedijk.nl) en Maatschap Goudeket Fysiotherapie (info@fysiotherapiegoudeket.nl). Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op op werkdagen tussen 08.30 – 17.00 uur via 071-5417069.

Ook op de dag zelf kunt u zich nog aanmelden op de locatie van de wandelchallenge in De Bloemerd.